Відновлення, систематизація бухгалтерського обліку

Відновлення, систематизація бухгалтерського обліку

Ілюзія радісна, істина жахлива. 
Альбер Камю

Відновлення та систематизація обліку – це процедура формування первинних документів, облікових регістрів, облікової бази даних, фінансової та податкової звітності у разі відсутності обліку або знищення або істотного викривлення облікових даних. 

Ми пропонуємо:

  • провести інвентаризацію активів і зобов’язань;
  • відновити відсутні документи та надати облікову інформацію про здійсненої господарської діяльності Вашого підприємства;
  • подати звітність, яка відповідає фактичному стану справ;
  • врегулювати відносини з контролюючими органами.

Результат співпраці з нами:

  • впорядковування і відновлення документообігу Вашого підприємства;
  • формування облікової бази даних в “1С: Підприємство” версії 8.2.
Послуги
Відновлення бухгалтерського облікудоговірна