Ілюзія радісна, істина жахлива.
Альбер Камю
Відновлення та систематизація обліку – це процедура формування первинних документів, облікових регістрів, облікової бази даних, фінансової та податкової звітності у разі відсутності обліку або знищення або істотного викривлення облікових даних.
Ми пропонуємо:
- провести інвентаризацію активів і зобов’язань;
- відновити відсутні документи та надати облікову інформацію про здійсненої господарської діяльності Вашого підприємства;
- подати звітність, яка відповідає фактичному стану справ;
- врегулювати відносини з контролюючими органами.
Результат співпраці з нами:
- впорядковування і відновлення документообігу Вашого підприємства;
- формування облікової бази даних в “1С: Підприємство” версії 8.2.
Послуги | |
---|---|
Відновлення бухгалтерського обліку | договірна |
Розділи
- Бухгалтерський аутсорсинг
- Послуги головного бухгалтера
- Послуги фінансового директора
- Ведення і зберігання документації
- Робота з ВАS Бухгалтерія, перехід на ВАS Бухгалтерія
- Ревізія бухгалтерського обліку
- Відновлення, систематизація бухгалтерського обліку
- Інвентаризація
- Реструктуризація заборгованості
Запис на консультацію