Ведення і зберігання документації

Ведення і зберігання документації

Ex nihilo nihil fit

Первинні документи є невід’ємною частиною господарської діяльності компанії. Не вірно вказаний один реквізит може потягнути за собою небажані податкові наслідки, тому первинною документацією повинен займатися кваліфікований фахівець, який в перші секунди, після отримання первинного документа, помітить відхилення в документі і усуне їх або зажадає заміну. 

Ми пропонуємо:

  • комплексне ведення первинної документації;
  • ведення первинної документації по ділянках;
  • впровадження графіка документообігу;
  • підготовку первинної документації за графіком;
  • збір первинної документації у контрагентів;
  • складання електронних копій документів (сканування документів);
  • доступ до первинної документації он-лайн (за допомогою віддаленого робочого столу);
  • діалог з контрагентами для отримання первинної документації або усунення виявлених помилок в отриманих документах;
  • введення первинної документації в 1С;
  • консультаційне обслуговування;

Результат співпраці з нами:

  • економія коштів на обліково-економічному супроводі;
  • юридично грамотно оформлені документи;
  • робота з командою професіоналів;
  • оперативний обмін інформацією.
Послуги
Зберігання документаціївід 900 грн/місяць